Π

Προσβασιμότητα

Στην Optima bank, δεσμευόμαστε για μία τραπεζική εμπειρία που είναι πραγματικά ισότιμη. Έχοντας συμμορφωθεί με τον Ν. 4994/2022 και την Οδηγία (ΕΕ) 2019/882, διασφαλίζουμε πως κάθε πελάτης μας έχει πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες μας και μέσα από όλα τα σημεία εξυπηρέτησης.

Παρακάτω, θα βρείτε αναλυτικά πώς εξυπηρετούμε άτομα με αναπηρία, με σεβασμό, φροντίδα και πρακτικές λύσεις.

e-banking / mobile app

  • Δυνατότητα ανοίγματος τραπεζικού λογαριασμού, έκδοσης χρεωστικής κάρτας και απόκτησης κωδικών e-banking μέσω online εγγραφής (digital onboarding), χωρίς επίσκεψη σε κατάστημα
  • Πραγματοποίηση συναλλαγών με ασφάλεια μέσω του 3D authentication και με επιπλέον χρόνο (3 λεπτά) για την επιβεβαίωση.

Optima bank trader / Optima trader app

  • Δυνατότητα ανοίγματος επενδυτικού λογαριασμού εξ αποστάσεως και κωδικών χρήσης για τον Optima bank trader και το Optima trader app.

Call center

  • Σύνδεση με εκπρόσωπο που παρέχει καθοδήγηση προσαρμοσμένη στις ανάγκες ατόμων με οπτική αναπηρία.

Καταστήματα

  • Προγραμματισμός online συνάντησης με το κατάστημα εξυπηρέτησης, μέσω της υπηρεσίας e-συνάντηση χωρίς ανάγκη φυσικής παρουσίας
  • Εξυπηρέτηση κατά προτεραιότητα και συνοδεία από υπεύθυνο εξυπηρέτησης καθ’ όλη τη διάρκεια παραμονής στο κατάστημα
  • Ειδικά διαμορφωμένοι χώροι εξυπηρέτησης (meeting rooms) που διασφαλίζουν ησυχία και ιδιωτικότητα
  • Απλοποίηση της διαδικασίας συναλλαγών χωρίς την απαίτηση εκπροσώπησης και υπογραφής μαρτύρων και επεξήγηση με απλούς όρους των διαδικασιών καθώς και των προϊόντων.

Optimabank.gr

  • Παροχή ολοκληρωμένης ενημέρωσης για τον τρόπο εξυπηρέτησης
  • Φόρμα επικοινωνίας με στόχο τη διαρκή βελτίωση στην εξυπηρέτηση των ατόμων με αναπηρία. 

e-banking / mobile app

  • Υποστήριξη ερωτήσεων μέσω chat box στο e-banking, με άμεσες αυτοματοποιημένες απαντήσεις (Δευτέρα–Παρασκευή, 09:00–17:00) 
  • Δυνατότητα ανοίγματος τραπεζικού λογαριασμού, έκδοσης χρεωστικής κάρτας και απόκτησης κωδικών e-banking μέσω online εγγραφής στο mobile app (digital onboarding), χωρίς επίσκεψη σε κατάστημα και με δυνατότητας scripting μέσω του κινητού τηλεφώνου του πελάτη.

Optima bank trader / Optima trader app 

  • Δυνατότητα ανοίγματος επενδυτικού λογαριασμού εξ αποστάσεως και κωδικών χρήσης για τον Optima bank trader και το Optima trader app

Call center

  • Σύνδεση με εκπρόσωπο για παροχή βοήθειας και καθοδήγησης ειδικά για βαρήκοα ή κωφά άτομα.

Καταστήματα 

  • Προγραμματισμός online συνάντησης με το κατάστημα εξυπηρέτησης, μέσω της υπηρεσίας e-συνάντηση χωρίς ανάγκη φυσικής παρουσίας και με ενεργοποίηση της λειτουργίας υποτιτλισμού του Microsoft Teams
  • Εξυπηρέτηση κατά προτεραιότητα και συνοδεία από υπεύθυνο εξυπηρέτησης καθ’ όλη τη διάρκεια παραμονής στο κατάστημα
  • Ειδικά διαμορφωμένοι χώροι εξυπηρέτησης (meeting rooms) που διασφαλίζουν ησυχία και ιδιωτικότητα
  • Παροχή εργαλείου αυτόματης μετατροπής ομιλίας σε κείμενο.

Optimabank.gr

  • Παροχή ολοκληρωμένης ενημέρωσης για τον τρόπο εξυπηρέτησης
  • Φόρμα επικοινωνίας με στόχο τη διαρκή βελτίωση στην εξυπηρέτηση των ατόμων με αναπηρία. 

e-banking / mobile app

  • Δυνατότητα ανοίγματος τραπεζικού λογαριασμού, έκδοσης χρεωστικής κάρτας και απόκτησης κωδικών e-banking μέσω online εγγραφής στο mobile app (digital onboarding), χωρίς επίσκεψη σε κατάστημα και με δυνατότητας scripting μέσω του κινητού τηλεφώνου του πελάτη
  • Υποστήριξη ερωτήσεων μέσω chat box στο e-banking, με άμεσες αυτοματοποιημένες απαντήσεις (Δευτέρα–Παρασκευή, 09:00–17:00). 

Optima bank trader / Optima trader app

  • Δυνατότητα ανοίγματος επενδυτικού λογαριασμού εξ αποστάσεως και απόκτησης κωδικών χρήσης για τον Optima bank trader και το Optima trader app.

Call center

  • Σύνδεση με εκπρόσωπο για παροχή βοήθειας και καθοδήγησης για άτομα με κινητική αναπηρία. 

Καταστήματα

  • Η πλειοψηφία των καταστημάτων διαθέτει πλήρη προσβασιμότητα, σε άτομα με κινητικές αναπηρίες, όπως εμφανίζεται στο δίκτυο καταστημάτων στο site της τράπεζας
  • Εξυπηρέτηση κατά προτεραιότητα και συνοδεία από υπεύθυνο εξυπηρέτησης καθ’ όλη τη διάρκεια παραμονής στο κατάστημα
  • Ειδικά διαμορφωμένοι χώροι εξυπηρέτησης (meeting rooms) που διασφαλίζουν ησυχία και ιδιωτικότητα
  • Εύκολη κίνηση στους εσωτερικούς χώρους των περισσότερων καταστημάτων
  • Η πλειοψηφία των καταστημάτων μας διαθέτει WC κατάλληλα για χρήση με αμαξίδιο (WC ΑμεΑ)
  • Προγραμματισμός online συνάντησης με το κατάστημα εξυπηρέτησης, μέσω της υπηρεσίας e-συνάντηση χωρίς ανάγκη φυσικής παρουσίας. 

ΑΤΜ

  • Η πλειοψηφία των ΑΤΜs της τράπεζάς μας είναι προσβάσιμα από αμαξίδιο.

Optimabank.gr

  • Παροχή ολοκληρωμένης ενημέρωσης για τον τρόπο εξυπηρέτησης
  • Φόρμα επικοινωνίας με στόχο τη διαρκή βελτίωση στην εξυπηρέτηση των ατόμων με αναπηρία. 

e-banking / mobile app

  • Υποστήριξη ερωτήσεων μέσω chat box στο e-banking, με άμεσες αυτοματοποιημένες απαντήσεις (Δευτέρα–Παρασκευή, 09:00–17:00).  

Call center

  • Σύνδεση με εκπρόσωπο για παροχή βοήθειας και καθοδήγησης. 

Καταστήματα

  • Προγραμματισμός online συνάντησης με το κατάστημα εξυπηρέτησης, μέσω της υπηρεσίας e-συνάντηση χωρίς ανάγκη φυσικής παρουσίας
  • Εξυπηρέτηση κατά προτεραιότητα και συνοδεία από υπεύθυνο εξυπηρέτησης καθ’ όλη τη διάρκεια παραμονής στο κατάστημα
  • Ειδικά διαμορφωμένοι χώροι εξυπηρέτησης (meeting rooms) που διασφαλίζουν ησυχία και ιδιωτικότητα
  • Συνοδευτικό έγγραφο των Γενικών Όρων Τραπεζικών Συναλλαγών της Τράπεζας (ΓΟΤΣ) σε απλή και κατανοητή γλώσσα.

Optimabank.gr

  • Παροχή ολοκληρωμένης ενημέρωσης για τον τρόπο εξυπηρέτησης
  • Φόρμα επικοινωνίας με στόχο τη διαρκή βελτίωση στην εξυπηρέτηση των ατόμων με αναπηρία.