
H κα Ιωάννα Ζουρ διαθέτει πάνω 30 έτη εμπειρίας στον τραπεζικό χώρο, με ειδίκευση στο στρατηγικό µάρκετινγκ, την εταιρική επικοινωνία και τον επιχειρηµατικό µετασχηµατισµό.
Ξεκίνησε τη σταδιοδρομία της το 1989 στην Procter & Gamble Hellas S.A. στον τομέα του μάρκετινγκ και της οικονομικής ανάλυσης, και κατείχε υψηλές ιεραρχικά θέσεις σε κορυφαίες πολυεθνικές εταιρίες (PepsiCo IVI S.A., Stet Ηellas S.A.). Από το 1999-2004 διατέλεσε Αναπληρώτρια Γενική Διευθύντρια & Διευθύντρια Μάρκετινγκ στην Novabank, ενώ τη διετία 2004 – 2006 κατείχε τη θέση της Βοηθού Γενικής Διευθύντριας και Επικεφαλής Στρατηγικού Μάρκετινγκ στην EFG Εurobank Εrgasias.
Aκολούθως εργάστηκε στην Εθνική Τράπεζα Ελλάδος αρχικά ως Βοηθός Γενική Διευθύντρια Λιανικής Τραπεζικής και εν συνεχεία από το 2012 έως το 2019 Βοηθός Γενική Διευθύντρια Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ Οµίλου.
Έχει διακριθεί για τις πρωτοποριακές πρωτοβουλίες της στην ψηφιακή τραπεζική και την εταιρική κοινωνική ευθύνη. Επιπλέον έχει λάβει πολλαπλά βραβεία αριστείας Μάρκετινγκ για την καινοτομία προϊόντων και την αποτελεσματικότητα των καμπανιών των οποίων ηγήθηκε.
Η κα Ζουρ είναι κάτοχος πτυχίου Οικονομικών από το Πανεπιστήμιο του Bristol, μεταπτυχιακού τίτλου από το London School of Economics και έχει εκπονήσει διδακτορικές σπουδές στα Οικονομικά στο Πανεπιστήμιο του Oxford (Διατριβή: Ελληνική Τραπεζική Πολιτική από το 1958 έως το 1980).