Περιγραφή ρόλου
Η Optima bank και συγκεκριμένα η Διεύθυνση Accounting & Tax αναζητά υποψηφίους για το Τμήμα Tax Compliance.
Κύριες αρμοδιότητες
- Προετοιμασία και υποβολή φορολογικών δηλώσεων (μηνιαίες & ετήσιες)
- Συμφωνία και απόδοση φόρων σύμφωνα με τα βιβλία της Τράπεζας
- Παρακολούθηση και διασφάλιση φορολογικής συμμόρφωσης (συμπεριλαμβανομένου του myData)
- Συνεργασία με φορολογικούς συμβούλους & υποστήριξη φορολογικών ελέγχων
- Επικοινωνία με φορολογικές αρχές για επίλυση ζητημάτων
- Σύνταξη και ενημέρωση εγχειριδίων για τη σωστή εφαρμογή της φορολογικής νομοθεσίας.
Απαιτούμενες δεξιότητες
- Εκπαίδευση και επαγγελματική εμπειρία
- Πτυχίο Οικονομικών ή συναφούς κλάδου
- 3-4 έτη εμπειρία σε αντίστοιχη θέση - Ισχυρές αναλυτικές ικανότητες
- Προσοχή στην λεπτομέρεια
- Πολύ καλές δεξιότητες επικοινωνίας και συνεργασίας
- Ικανότητα διαχείρισης πολλαπλών έργων και προθεσμιών
- Προσήλωση στη λεπτομέρεια και ακρίβεια.