A

Assistant relationship manager

Δίκτυο καταστημάτων: Aττική, Θεσσαλονίκη, Κόρινθος, Χανιά

Περιγραφή ρόλου

Αναζητούμε υπεύθυνο/η για την εκτέλεση των εγχρήματων συναλλαγών του καταστήματος, την εξυπηρέτηση των καθημερινών αναγκών των πελατών. Θα αναφέρεται στον Branch manager του καταστήματος.

Κύριες αρμοδιότητες

  • Κύρια αποστολή του ρόλου είναι η αποτελεσματική διεκπεραίωση των γενικών και υποστηρικτικών εργασιών του καταστήματος με ταχύτητα και ακρίβεια
  • Υποδέχεται τους πελάτες και τους ενημερώνει για τις κατηγορίες και τα είδη των προϊόντων της τράπεζας
  • Διερευνά τις ανάγκες του πελάτη και φροντίζει για την ικανοποίησή τους, προτείνοντας και προωθώντας τα κατάλληλα κατά περίσταση προϊόντα επιδιώκοντας την επίτευξη σταυροειδών πωλήσεων (cross selling)
  • Προβαίνει στις απαραίτητες ενέργειες για την ολοκλήρωση της πώλησης των προϊόντων και της διεκπεραίωσης με ακρίβεια των συναλλαγών
  • Συγκεντρώνει τα απαραίτητα κατά περίπτωση δικαιολογητικά για τον φάκελο του πελάτη και καταχωρεί το αίτημά του.

Απαιτούμενες δεξιότητες

  • Πτυχίο ανώτερου/ανώτατου εκπαιδευτικού ιδρύματος
  • Άριστη γνώση των προϊόντων και των διαδικασιών της τράπεζας
  • Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
  • Πολύ καλή γνώση MS Office
  • Προσανατολισμός στην επίτευξη αποτελεσμάτων
  • Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες.
Αποστολή βιογραφικού