Περιγραφή ρόλου
Αναζητούμε υπεύθυνο/η για την εκτέλεση των εγχρήματων συναλλαγών του καταστήματος, την εξυπηρέτηση των καθημερινών αναγκών των πελατών. Θα αναφέρεται στον Branch manager του καταστήματος.
Κύριες αρμοδιότητες
- Κύρια αποστολή του ρόλου είναι η αποτελεσματική διεκπεραίωση των γενικών και υποστηρικτικών εργασιών του καταστήματος με ταχύτητα και ακρίβεια
- Υποδέχεται τους πελάτες και τους ενημερώνει για τις κατηγορίες και τα είδη των προϊόντων της τράπεζας
- Διερευνά τις ανάγκες του πελάτη και φροντίζει για την ικανοποίησή τους, προτείνοντας και προωθώντας τα κατάλληλα κατά περίσταση προϊόντα επιδιώκοντας την επίτευξη σταυροειδών πωλήσεων (cross selling)
- Προβαίνει στις απαραίτητες ενέργειες για την ολοκλήρωση της πώλησης των προϊόντων και της διεκπεραίωσης με ακρίβεια των συναλλαγών
- Συγκεντρώνει τα απαραίτητα κατά περίπτωση δικαιολογητικά για τον φάκελο του πελάτη και καταχωρεί το αίτημά του.
Απαιτούμενες δεξιότητες
- Πτυχίο ανώτερου/ανώτατου εκπαιδευτικού ιδρύματος
- Άριστη γνώση των προϊόντων και των διαδικασιών της τράπεζας
- Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
- Πολύ καλή γνώση MS Office
- Προσανατολισμός στην επίτευξη αποτελεσμάτων
- Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες.