Περιγραφή ρόλου
Αναζητούμε έναν Junior υποψήφιο για να ενταχθεί στην ομάδα Υποστήριξης Εφαρμογών του τομέα Πληροφορικής. Ο υποψήφιος θα υποστηρίζει τις ηλεκτρονικές τραπεζικές και χρηματοοικονομικές εφαρμογές της τράπεζας, εξασφαλίζοντας την ομαλή καθημερινή λειτουργία και βοηθώντας τους επιχειρησιακούς χρήστες με τεχνικά ζητήματα.
Κύριες αρμοδιότητες
- Παροχή υποστήριξης L1/L2 για τραπεζικές εφαρμογές, συμπεριλαμβανομένων των Core Banking, e-Banking, Treasury και Payment systems.
- Ανάλυση και επίλυση περιστατικών που σχετίζονται με εφαρμογές εντός των SLAs.
- Παρακολούθηση της απόδοσης του συστήματος και προληπτική αντιμετώπιση πιθανών ζητημάτων.
- Βοήθεια στους εργαζομένους της τράπεζας με ερωτήσεις που σχετίζονται με εφαρμογές και διεξαγωγή βασικών εκπαιδευτικών συνεδριών.
- Υποστήριξη της διαμόρφωσης του συστήματος και συμμετοχή στην επικύρωση των εφαρμογών μετά την κυκλοφορία.
- Καταγραφή, παρακολούθηση και ενημέρωση περιστατικών στο σύστημα ITSM.
- Εξασφάλιση σωστής διαχείρισης πρόσβασης για τραπεζικές εφαρμογές και υποστήριξη ελέγχων και αναθεωρήσεων συμμόρφωσης.
Απαιτούμενη εμπειρία
0-2 χρόνια σε Υποστήριξη Εφαρμογών, IT Helpdesk ή παρόμοιους ρόλους.
Απαιτούμενες δεξιότητες
- Βασικές γνώσεις τραπεζικών λειτουργιών και χρηματοοικονομικών εφαρμογών.
- Ισχυρές δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων και ανάλυσης.
- Εξαιρετικές επικοινωνιακές δεξιότητες στα Ελληνικά και Αγγλικά.
Επιθυμητές δεξιότητες
- Εμπειρία με μεθοδολογίες ITIL.
- Προηγούμενη εμπειρία σε χρηματοοικονομικά ιδρύματα ή fintech.