P

Project manager

Περιγραφή ρόλου

Αναζητούμε έναν δυναμικό και έμπειρο Project manager για να ενταχθεί στην ομάδα μας. Ο ιδανικός υποψήφιος θα έχει την ευθύνη για τον συντονισμό και την διαχείριση έργων, εξασφαλίζοντας την επιτυχή ολοκλήρωση τους εντός των καθορισμένων χρονικών πλαισίων και προϋπολογισμού.

Κύριες αρμοδιότητες

  • Καθοδηγεί τον σχεδιασμό ρεαλιστικών πλάνων έργων και την υλοποίηση τους
  • Συμμετέχει στην προτεραιοποίηση των έργων προκειμένου να επιτυγχάνονται οι στρατηγικοί στόχοι που θέτει η διοίκηση της τράπεζας
  • Διευκολύνει την ανάλυση απαιτήσεων και τον ορισμό του φυσικού αντικειμένου, των στόχων και των παραδοτέων, εξισορροπώντας ανταγωνιστικές απαιτήσεις μεταξύ των συμμετεχόντων
  • Συμμετέχει στο σχεδιασμό των εργασιών και τον προσδιορισμό των απαιτήσεων σε πόρους
  • Συμμετέχει στον εντοπισμό ρίσκων στη λειτουργία των συστημάτων της τράπεζας και προτείνει λύσεις για τον περιορισμό τους και δράσεις απόκρισης σε περίπτωση εμφάνισης των ρίσκων
  • Συντονίζει την ομάδα έργου που αποτελείται από μέλη διαφόρων τμημάτων της τράπεζας
  • Παρέχει κατεύθυνση και υποστήριξη στη διασφάλιση ποιότητας των παραδοτέων του έργου
  • Παρακολουθεί συνεχώς και αναφέρει την πρόοδο των εργασιών, τα προβλήματα και τις λύσεις σε όλους τους ενδιαφερόμενους, λαμβάνοντας υπόψιν τις ανάγκες και το μέγεθος του έργου
  • Διαχειρίζεται την εμπλοκή και τις προσδοκίες των ενδιαφερομένων
  • Εφαρμόζει και διαχειρίζεται τις αλλαγές και τις παρεμβάσεις στα πλάνα των έργων, ελέγχοντας όλες τις παραμέτρους που επηρεάζονται από κάθε αλλαγή.

Απαιτούμενες δεξιότητες

  • Πτυχίο σε σχετικό τομέα (π.χ. Διοίκηση Επιχειρήσεων, Πληροφορική)
  • Εμπειρία τουλάχιστον 10 ετών σε αντίστοιχη θέση
  • Ικανότητα διαχείρισης πολλαπλών έργων ταυτόχρονα
  • Εξαιρετικές οργανωτικές και επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Γνώση εργαλείων διαχείρισης έργων (π.χ. MS Project, JIRA).
Αποστολή βιογραφικού