Η Optima bank βραβεύτηκε για την Καινοτομία στην εμπειρία του πελάτη, από τον κορυφαίο θεσμό “Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2020”, που διοργανώθηκαν για 11η συνεχή χρονιά από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).
Η σημαντική αυτή διάκριση, επιβεβαιώνει και επιβραβεύει την προσέγγιση που η τράπεζά μας έχει υιοθετήσει, για να προσφέρουμε τη βέλτιστη, εξατομικευμένη τραπεζική εμπειρία στους πελάτες μας. Η προσήλωση στις ανάγκες των πελατών μας και η παροχή υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση, είναι τα στοιχεία που μας διαφοροποιούν στην τραπεζική αγορά.
Στην ανακοίνωση των νικητών των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησής Πελατών, η τράπεζά μας βραβεύτηκε συνολικά σε 2 κατηγορίες:
- Η καινοτομία στην εμπειρία του πελάτη
- Καλύτερη σχέση συνεργασίας με εξωτερικό πάροχο, για τη δημιουργία τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης πελατών (call center).
Στην Κριτική Επιτροπή των Βραβείων συμμετείχαν επιφανείς προσωπικότητες του ακαδημαϊκού και επιχειρηματικού χώρου, ενώ τη live τελετή απονομής παρακολούθησαν περισσότερα από 3.000 Στελέχη!
Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, επιβραβεύει εδώ και 11 χρόνια, εταιρείες, οργανισμούς και στελέχη της εξυπηρέτησης πελατών, που δουλεύουν καθημερινά με γνώμονα την ποιοτική εξυπηρέτηση του πελάτη, αναδεικνύοντας βέλτιστες πρακτικές εξυπηρέτησης πελατών.
Για περισσότερες πληροφορίες για την εκδήλωση και τον θεσμό, μπορείτε να επισκεφθείτε τη σελίδα: www.csawards.gr