- Διαθέσιμη η νέα, καινοτόμα πλατφόρμα ηλεκτρονικής τραπεζικής της Optima bank
- Συνεχίζει τις σημαντικές επενδύσεις σε ψηφιακές υποδομές και τεχνολογίες αιχμής
Αθήνα, 16 Ιουλίου 2021
Η Optima bank ενισχύει τις ηλεκτρονικές της υπηρεσίες με τη νέα πλατφόρμα mobile banking. Σε συνέχεια του σύγχρονου e-banking της και διατηρώντας στον πυρήνα του σχεδιασμού της, την απλότητα, την ευελιξία, την ταχύτητα και την ασφάλεια, η τράπεζα ανέπτυξε σε σύντομο χρονικό διάστημα μια μοντέρνα πλατφόρμα ηλεκτρονικής τραπεζικής, που παρέχει νέες δυνατότητες και ακόμη περισσότερες επιλογές.
Η πλατφόρμα της Optima bank εντυπωσιάζει με τον σύγχρονο σχεδιασμό της και με τα καινοτόμα τεχνικά χαρακτηριστικά που ενσωματώνει. Πιστή στην αρχή που θέλει κάθε πελάτη να είναι ξεχωριστός, η Optima bank σχεδίασε μια παραμετρική πλατφόρμα που επιτρέπει στον χρήστη να διαμορφώσει την αρχική σελίδα, σύμφωνα με τις δικές του προτιμήσεις και ανάγκες. Εύκολα, γρήγορα και απλά, με λίγα μόνο clicks, ο χρήστης μπορεί να βρει την πληροφορία που χρειάζεται, και να πραγματοποιήσει τη συναλλαγή που επιθυμεί, χάρη στο λειτουργικό και εύχρηστο menu. Παράλληλα, η ηλεκτρονική πλατφόρμα επιτρέπει στους ιδιώτες πελάτες της τράπεζας να έχουν άμεσα εικόνα των υπολοίπων των λογαριασμών & καρτών που διαθέτουν σε άλλες ελληνικές τράπεζες. Επιπλέον έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν τα μηνιαία τους έξοδα ανά κατηγορία καθώς επίσης και τον υπολογισμό των απαιτούμενων δαπανών για το ‘’χτίσιμο’’ του αφορολόγητού τους. Με αυτόν τον τρόπο ο χρήστης της πλατφόρμας παίρνει τον έλεγχο των οικονομικών του, κυριολεκτικά στα χέρια του.
Η υλοποίηση, έγινε σε συνεργασία με την Profile, διεθνή εταιρεία ανάπτυξης χρηματοοικονομικού λογισμικού η οποία ηγήθηκε, συντόνισε και υλοποίησε όλο το έργο, αξιοποιώντας την αναγνωρισμένη διεθνώς πλατφόρμα digital banking της NetInfo.
Η πλατφόρμα e-banking και mobile banking έρχεται να συμπληρώσει τη phygital εμπειρία που διαμορφώνει δυναμικά η Optima bank, από την πρώτη μέρα της λειτουργίας της. Από τα αυτοματοποιημένα ταμεία συναλλαγών (TCR), τις ψηφιακές οθόνες που αντικατέστησαν τις αφίσες και τα tablets και έκαναν την υπογραφή εντύπων… παρελθόν, μέχρι και την e-συνάντηση, την καινοτόμο υπηρεσία που επιτρέπει την προσωποποιημένη εξυπηρέτηση του πελάτη, από όπου και βρίσκεται, η Optima bank επενδύει διαρκώς σε ψηφιακές υποδομές και fintech τεχνολογίες, δίνοντας το στίγμα της τράπεζας του μέλλοντος.
Ο κ. Δημήτρης Κυπαρίσσης, Διευθύνων Σύμβουλος της Optima bank, δήλωσε σχετικά:
Οι επενδύσεις μας στις τεχνολογίες αιχμής και στις fintech υπηρεσίες υπηρετούν τον στρατηγικό μας στόχο που δεν είναι άλλος από το να δημιουργήσουμε τη βέλτιστη τραπεζική εμπειρία για κάθε μας πελάτη. Για να το πετύχουμε επενδύουμε ταυτόχρονα σε δύο κόσμους, τον φυσικό και τον ψηφιακό. Δημιουργούμε ένα phygital τραπεζικό περιβάλλον που διατηρεί σταθερά στο κέντρο τον άνθρωπο και τις ανάγκες του. Ένα περιβάλλον, στο οποίο η τεχνολογία έρχεται να συμπληρώσει και όχι να υποκαταστήσει το χαμόγελο και την εμπειρία των ανθρώπων της Optima bank. Αυτός είναι ο τρόπος που αντιλαμβανόμαστε την εξέλιξη.