Από το 2015 η Optima bank είναι εναρμονισμένη με τις προβλέψεις του Κώδικα Δεοντολογίας του Νόμου 4224/2013. Στόχος του Κώδικα Δεοντολογίας είναι η ενίσχυση του κλίματος εμπιστοσύνης μεταξύ τράπεζας και δανειολήπτη, η αμοιβαία δέσμευση και η ανταλλαγή της αναγκαίας πληροφόρησης, προκειμένου κάθε πλευρά να είναι σε θέση να σταθμίσει τα οφέλη ή/και τις συνέπειες εναλλακτικών λύσεων εξυπηρέτησης (λύσεις ρύθμισης) ή οριστικού διακανονισμού (λύσεις οριστικής διευθέτησης) των δανείων σε καθυστέρηση με σκοπό την επιλογή της καταλληλότερης, κατά περίπτωση, λύσης.
Στον Κώδικα Δεοντολογίας του Ν.4224/2013 εμπίπτουν οφειλές που βρίσκονται σε καθυστέρηση, εξαιρουμένων των δανειακών συμβάσεων που έχουν καταγγελθεί ή αυτών που έχουν ενταχθεί στο Ν.3869/2010. Σύμφωνα με τον Κώδικα, εφαρμόζονται τα ακόλουθα στάδια κατά τον χειρισμό δανείων που παρουσιάζουν καθυστερήσεις, καθώς και σε περιπτώσεις με ενδείξεις πιθανής καθυστέρησης:
- Στάδιο 1. Επικοινωνία με τον δανειολήπτη
- Στάδιο 2. Συγκέντρωση οικονομικών και άλλων πληροφοριών
- Στάδιο 3. Αξιολόγηση των οικονομικών στοιχείων
- Στάδιο 4. Πρόταση των κατάλληλων λύσεων στον δανειολήπτη
- Στάδιο 5. Διαδικασία εξέτασης ενστάσεων
Σε εφαρμογή του Κώδικα η Τράπεζα έχει θεσπίσει Διαδικασία Επίλυσης Καθυστερήσεων.
Κατωτέρω παρατίθενται τα τυποποιημένα έντυπα.
2. Τυποποιημένη Κατάσταση Οικονομικής Πληροφόρησης (Φυσικά Πρόσωπα)
Ας μιλήσουμε
Χρειάζεστε βοήθεια; Θέλετε να ρωτήσετε κάτι;
Παρακαλούμε καλέστε μας ή στείλτε email.