Ας μιλήσουμε
Χρειάζεστε βοήθεια; Θέλετε να ρωτήσετε κάτι;
Παρακαλούμε καλέστε μας ή στείλτε email.
Μας ρωτάτε συχνά και σας απαντάμε σε θέματα που αφορούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας.
Για να ανοίξετε λογαριασμό στην τράπεζά μας, επισκεφθείτε το κατάστημα που σας εξυπηρετεί.
Με μία μόνο υπογραφή και σε μόλις 10’, μπορείτε να ξεκινήσετε τη σχέση σας με την τράπεζά μας, σε οποιοδήποτε κατάστημα σας εξυπηρετεί. Βάσει των κανονισμών της Τράπεζας της Ελλάδος, θα χρειαστεί να προσκομίσετε ορισμένα δικαιολογητικά που απαιτούνται για να γίνει η ταυτοποίησή σας. Δείτε αναλυτικά ποια είναι αυτά, εδώ.
Μπορείτε να προσθέσετε όσους δικαιούχους επιθυμείτε στον λογαριασμό σας, σε οποιοδήποτε κατάστημα σας εξυπηρετεί. Βάσει των κανονισμών της Τράπεζας της Ελλάδος, θα χρειαστεί να προσέλθουν και οι συνδικαιούχοι σε ένα κατάστημά μας και να προσκομιστούν ορισμένα δικαιολογητικά, τα οποία απαιτούνται για την ταυτοποίησή τους. Δείτε αναλυτικά ποια είναι αυτά, εδώ.
Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, οφείλουμε να τηρούμε στα αρχεία μας τα πιο πρόσφατα στοιχεία σας. Σε περίπτωση που αυτά είναι παλαιότερα των τριών ετών, θα χρειαστεί να επισκεφθείτε ένα κατάστημά μας για να τα επικαιροποιήσετε, με μια απλή και γρήγορη διαδικασία. Δείτε αναλυτικά εδώ, ποια είναι τα απαραίτητα δικαιολογητικά που θα πρέπει να έχετε μαζί σας.
Η διαδικασία αυτή είναι υποχρεωτική για όλες τις τράπεζες και τους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς με βάση τις νομικές και κανονιστικές υποχρεώσεις τους, όπως προκύπτουν από το ρυθμιστικό πλαίσιο που έχει τεθεί με τον Ν.4557/2018 και την Απόφαση ΕΤΠΘ 281/5/17.03.2009 της Επιτροπής Τραπεζικών και Πιστωτικών Θεμάτων της Τράπεζας της Ελλάδας.
Ναι. Οι τράπεζες είναι υποχρεωμένες να μην πραγματοποιούν συναλλαγές εάν προηγουμένως δεν έχουν πιστοποιήσει και επαληθεύσει την ταυτότητα του πελάτη.
Η υποχρέωση αυτή προκύπτει από την εφαρμογή του ρυθμιστικού πλαισίου που καθιερώθηκε με τον Ν.4557/2018 και τη σχετική Απόφαση ΕΤΠΘ 281/5/17.03.2009 της Επιτροπής Τραπεζικών και Πιστωτικών Θεμάτων της Τράπεζας της Ελλάδος, σύμφωνα με όσα ισχύουν τόσο στην Ευρωπαϊκή Ένωση όσο και διεθνώς.
Η τράπεζά μας, όπως όλες οι τράπεζες, είναι υποχρεωμένη να εφαρμόζει τις επιταγές της ισχύουσας νομοθεσίας. Γι’ αυτό σας ζητάμε τα στοιχεία σας, τόσο κατά την έναρξη όσο και κατά τη διάρκεια της τραπεζικής σχέσης μας π.χ. όταν θέλετε να κάνετε μια συναλλαγή ή να ξεκινήσετε την τραπεζική σας σχέση μαζί μας.
Μπορείτε να ανοίξετε λογαριασμό στον οποίο να είναι και τα παιδιά σας δικαιούχοι, προσκομίζοντας στο κατάστημα που σας εξυπηρετεί, τα απαραίτητα δικαιολογητικά καθώς και μια υπεύθυνη δήλωση θεωρημένη από ΚΕΠ. Δείτε αναλυτικά ποια είναι αυτά, εδώ.
Ο ΙΒΑΝ είναι ο Διεθνής Αριθμός Τραπεζικού Λογαριασμού σας (International Bank Account Number). Έχει διαμορφωθεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Τραπεζικών Προτύπων.
Κάθε τραπεζικός λογαριασμός μπορεί να μετατραπεί σε ΙΒΑΝ από την τράπεζα στην οποία έχετε ανοίξει τον λογαριασμό σας.
Η Optima bank συμμετέχει στο Ταμείο Εγγύησης Καταθέσεων και Επενδύσεων (www.teke.gr) για το Σκέλος Κάλυψης Καταθέσεων. Οι καταθέσεις σας καλύπτονται από το ΤΕΚΕ για ποσό έως €100.000 ανά Φυσικό Πρόσωπο και ανά Τραπεζικό Ίδρυμα. Μάθετε περισσότερα εδώ.
Το ανώτατο όριο κάλυψης του συνόλου των καταθέσεων κάθε καταθέτη, σε πιστωτικό ίδρυμα που καλύπτεται από το ΤΕΚΕ, ορίζεται σε €100.000. Αν έχετε περισσότερες καταθέσεις στο ίδιο πιστωτικό ίδρυμα, το όριο αυτό ισχύει για το σύνολο των καταθέσεων που τηρούνται στο ίδιο πιστωτικό ίδρυμα, ανεξάρτητα από τον αριθμό των καταθέσεων, το νόμισμα και τον τόπο κατάθεσης. Σε περίπτωση κοινών λογαριασμών, το όριο των €100.000 ισχύει για κάθε καταθέτη.
Για τον υπολογισμό της αποζημίωσης, τα πιστωτικά υπόλοιπα των τραπεζών συμψηφίζονται με τις πάσης φύσεως ανταπαιτήσεις του πιστωτικού ιδρύματος κατά του δικαιούχου καταθέτη, εφόσον και στην έκταση που έχουν καταστεί ληξιπρόθεσμες και απαιτητές κατά ή πριν από την ημερομηνία αδυναμίας. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο www.teke.gr.
Σε περίπτωση που ήδη έχετε λογαριασμό στην τράπεζά μας, είναι θέμα λίγων λεπτών να ανοίξετε την προθεσμιακή κατάθεση που σας ταιριάζει. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε ή να επισκεφθείτε το κατάστημα που σας εξυπηρετεί, για να ενημερωθείτε σχετικά. Μάθετε περισσότερα για τις προθεσμιακές καταθέσεις μας εδώ.
Μπορείτε να ενημερώνεστε για τις χρεώσεις της τράπεζας στο ισχύον κάθε φορά τιμολόγιο που βρίσκεται αναρτημένο στην ιστοσελίδα μας, εδώ.
Σε οποιοδήποτε κατάστημα Optima bank με την έναρξη σχέσης συνεργασίας με την τράπεζά μας και το άνοιγμα λογαριασμού, πραγματοποιείται επιτόπου δωρεάν έκδοση χρεωστικής κάρτας Optima bank Debit Mastercard.
Απλά επισκεφθείτε ένα κατάστημα Optima bank και συμπληρώστε μία αίτηση. Σε περίπτωση που έχετε ήδη καταθετικό λογαριασμό στην τράπεζα, δεν απαιτούνται επιπλέον δικαιολογητικά.
Για την ανανέωση/επανέκδοση της κάρτας καθώς και για επανέκδοση PIN, χρεώνεστε σύμφωνα με το Βασικό Τιμολόγιο Προμηθειών της τράπεζας.
Το ημερήσιο όριο ανάληψης στα ΑΤΜ της τράπεζάς μας ή σε ATM εκτός Ελλάδας είναι 1.000€. Αν το επιθυμείτε υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής του ημερήσιου ορίου ανάληψης. Το μέγιστο ποσό ανάληψης στα ΑΤΜ του δικτύου ΔΙΑΣ είναι 600€ ημερησίως.
Το ημερήσιο όριο αγορών για τις χρεωστικές κάρτες είναι τα 2.000€. Αν το επιθυμείτε υπάρχει η δυνατότητα τροποποίησης.
Απλά, επισκεφθείτε ένα κατάστημα Optima bank και συμπληρώστε μία αίτηση. Είμαστε πάντα στη διάθεσή σας για κάθε διευκρίνιση και βοήθεια.
Για να κάνετε αίτηση έκδοσης πιστωτικής κάρτας, είναι απαραίτητο να προσκομίσετε τα ακόλουθα έγγραφα:
Μπορείτε να ενημερώνεστε για τις χρεώσεις των πιστωτικών καρτών στο ισχύον κάθε φορά Βασικό τιμολόγιο προμηθειών που βρίσκεται αναρτημένο στην ιστοσελίδα μας.
Όχι. Υπάρχουν έξοδα 3.00€ μόνο σε περίπτωση επανέκδοσης PIN.
Το όριο ανάληψης μετρητών είναι ίσο με το 50% του πιστωτικού ορίου με μέγιστο ποσό τα €1.500.
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε πληρωμή της πιστωτικής σας κάρτας:
Μετά την ενεργοποίηση της κάρτας σας, μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, χωρίς να χρειαστεί να προβείτε σε κάποια επιπλέον ενέργεια.
Μπορείτε να ενημερωθείτε για το υπόλοιπο/κινήσεις της κάρτας σας:
Για να δηλώσετε απώλεια/κλοπή/μη παραλαβή της κάρτας, επικοινωνήστε τηλεφωνικά στο +30 210 8173000.
Μπορείτε να αλλάξετε το PIN σε οποιοδήποτε ΑΤΜ. Σε περίπτωση που έχετε ξεχάσει το PIN σας και θέλετε να πραγματοποιήσετε επανέκδοση PIN, καλέστε στο +30 210 8173000. Μετά την παραλαβή του νέου PIN, θα πρέπει να κάνετε μια συναλλαγή σε ΑΤΜ, προκειμένου το νέο PIN να ενεργοποιηθεί και για αγορές.
Η ανανέωση της κάρτας σας γίνεται αυτόματα πριν τη λήξη της και την παραλαμβάνετε στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει. Για να ενεργοποιήσετε την καινούργια κάρτα θα πρέπει να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στο +30 210 8173000.
H υπηρεσία αφορά συναλλαγές με κάρτες μέσω internet, οι οποίες πραγματοποιούνται αφού έχει προηγηθεί ισχυρή ταυτοποίηση του κατόχου για ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια. Η υπηρεσία παρέχεται όπου αυτή υποστηρίζεται από τους ηλεκτρονικούς εμπόρους.
Οι ανέπαφες συναλλαγές γίνονται με χρήση της κάρτας από τον ίδιο τον κάτοχο, πλησιάζοντας την κάρτα στο τερματικό του εμπόρου σύμφωνα με τις οδηγίες του.
Όλα μας τα καταστήματα διαθέτουν ΑΤΜ για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας. Ενημερωθείτε για το δίκτυο καταστημάτων μας.
Στα ΑΤΜ μας μπορείτε να πραγματοποιήσετε τις κάτωθι συναλλαγές:
Μπορείτε να κάνετε ανάληψη μετρητών:
Εφόσον η κάρτα σας έχει παρακρατηθεί επικοινωνήστε άμεσα με την Τηλεφωνική μας Εξυπηρέτηση, +30 210 6244525, η οποία είναι διαθέσιμη 24/7 για δήλωση απώλειας και επανέκδοση νέας.
Για να ανοίξετε επενδυτικό λογαριασμό στην τράπεζά μας θα πρέπει πρώτα να ανοίξετε αν δεν έχετε ήδη, έναν καταθετικό λογαριασμό. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το κατάστημα που σας εξυπηρετεί.
Κατά τη δημιουργία καταθετικού λογαριασμού, υπογράφοντας επιπλέον τη Σύμβαση Παροχής Επενδυτικών Υπηρεσιών και συμπληρώνοντας το επενδυτικό ερωτηματολόγιο, δημιουργείται ο επενδυτικός λογαριασμός, εξασφαλίζοντας πρόσβαση σε επενδυτικά προϊόντα και υπηρεσίες.
Μπορείτε να δημιουργήσετε επενδυτικό λογαριασμό με συνδικαιούχους. Θα χρειαστεί να υπογράψουν και οι συνδικαιούχοι τη Σύμβαση Παροχής Επενδυτικών Υπηρεσιών, το επενδυτικό ερωτηματολόγιο καθώς και να προσκομίσουν ορισμένα δικαιολογητικά, τα οποία απαιτούνται για να γίνει η ταυτοποίησή τους. Η σύνθεση του επενδυτικού λογαριασμού που δημιουργείται πρέπει να είναι ίδια με τον συνδεδεμένο τραπεζικό λογαριασμό.
Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, οφείλουμε να τηρούμε στα αρχεία μας τα πιο πρόσφατα στοιχεία σας. Σε περίπτωση που αυτά είναι παλαιά, θα χρειαστεί να επισκεφθείτε ένα κατάστημά μας για να τα επικαιροποιήσετε, με μια απλή και γρήγορη διαδικασία. Δείτε αναλυτικά εδώ, ποια είναι τα απαραίτητα δικαιολογητικά που θα πρέπει να έχετε μαζί σας.
Μπορείτε να ανοίξετε επενδυτικό λογαριασμό στον οποίο να είναι και τα παιδιά σας δικαιούχοι προσκομίζοντας τα δικαιολογητικά που απαιτούνται στο κατάστημα που σας εξυπηρετεί. Δείτε αναλυτικά ποια είναι αυτά, εδώ.
Η Optima bank συμμετέχει στο Συνεγγυητικό Κεφάλαιο Εξασφάλισης Επενδυτικών Υπηρεσιών (www.syneggiitiko.gr). Για περισσότερες πληροφορίες, ενημερωθείτε εδώ.
Ο επενδυτικός λογαριασμός χρησιμοποιείται για επενδύσεις σε μετοχές που διαπραγματεύονται στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών, Κύπρου ή σε ξένα Χρηματιστήρια, σε ομόλογα (Over the counter & διαπραγματεύσιμα σε οργανωμένες αγορές), σε Αμοιβαία Κεφάλαια (της εταιρείας διαχείρισης Optima asset management ΑΕΔΑΚ & των μεγαλύτερων διεθνών οίκων), σε παράγωγα προϊόντα και δομημένα προϊόντα. Μάθετε περισσότερα για τα επενδυτικά προϊόντα εδώ.
Σε περίπτωση που ήδη έχετε επενδυτικό λογαριασμό στην τράπεζά μας, είναι θέμα λίγων λεπτών να αγοράσετε μερίδια του Α/Κ που επιθυμείτε. Μπορείτε να επικοινωνήσετε ή να επισκεφθείτε το κατάστημα που σας εξυπηρετεί, για να ενημερωθείτε σχετικά. Μάθετε περισσότερα για τα Αμοιβαία Κεφάλαια εδώ.
Μπορείτε να ενημερώνεστε για τις χρεώσεις της τράπεζας στο ισχύον κάθε φορά τιμολόγιο που βρίσκεται αναρτημένο στην ιστοσελίδα μας, εδώ.
H υποχρέωση για συλλογή ηλεκτρονικών αποδείξεων ώστε να κατοχυρωθεί το αφορολόγητο, αφορά σε μισθωτούς, συνταξιούχους και κατ΄επάγγελμα αγρότες.
Σύμφωνα με την εγκύκλιο του Υπουργείου Οικονομικών ΠΟΛ. 1005/2017, το αφορολόγητο χτίζεται κάνοντας χρήση των ηλεκτρονικών μέσων πληρωμής:
Οι κάτωθι δαπάνες αγοράς αγαθών ή υπηρεσιών:
Οι δαπάνες που εξαιρούνται είναι οι εξής:
Ως ανώτατο ποσό δαπανών ορίζεται η συγκέντρωση ηλεκτρονικών αποδείξεων ίσων με το 30% του εισοδήματος του φορολογούμενου. Αναλυτικότερα, 10% έως τα 10.000 ευρώ, 15% από τα 15.000 ευρώ έως και τα 30.000 ευρώ και 20% για το επιπλέον εισόδημα.
Η φορολογική αρχή παραλαμβάνει κάθε μήνα από την τράπεζα συγκεντρωτικά στοιχεία συναλλαγών που αφορούν στις ηλεκτρονικές πληρωμές για αγορές αγαθών και υπηρεσιών ανά ΑΦΜ για το "κτίσιμο" του αφορολογήτου. Σύντομα η τράπεζα θα σας παρέχει εργαλείο, το οποίο θα σας επιτρέπει να υπολογίζετε ηλεκτρονικά το αφορολόγητο ποσό που έχει δημιουργηθεί καθώς και το ποσό που απομένει μέχρι να συμπληρωθεί το ελάχιστο απαιτούμενο ποσό δαπανών με ηλεκτρονικές πληρωμές.
Άτομα που φοιτούν στο πανεπιστήμιο, μπορούν να υποβάλουν αίτηση για να ενταχθούν στο δυναμικό της Optima bank στο πλαίσιο πρακτικής άσκησης μέσω του προγράμματος ΕΣΠΑ. Για να πληροφορηθείτε για τις διαθέσιμες θέσεις πρακτικής άσκησης στην Οptima bank μέσω του προγράμματος ΕΣΠΑ, επισκεφθείτε τη διεύθυνση.
Αφού αποστείλετε το βιογραφικό σας στο cv@optimabank.gr, λαμβάνετε αυτοματοποιήμενο μήνυμα που επιβεβαιώνει την παραλαβή του βιογραφικού σας σημειώματος.
Τα βιογραφικά τηρούνται στη βάση δεδομένων μας για 1 έτος.
Στο έντυπο με τίτλο "Ενημέρωση Πελατών της Τράπεζας Optima bank A.E. για την Επεξεργασία Προσωπικών Δεδομένων σύμφωνα με τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (GDPR)" θα βρείτε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων εκ μέρους της τράπεζας.
Φροντίστε να περιγράψετε το παράπονό σας με ακρίβεια, να μας εξηγείτε με σαφήνεια το πρόβλημα που προέκυψε και τον λόγο για τον οποίο δυσαρεστηθήκατε. Μην ξεχάσετε να επισυνάψετε τυχόν δικαιολογητικά έγγραφα που αφορούν την υπόθεση και να αναφέρετε τα πλήρη προσωπικά σας στοιχεία (ονοματεπώνυμο, πατρώνυμο, ΑΦΜ, στοιχεία επικοινωνίας, όπως τηλέφωνο επικοινωνίας, ηλεκτρονική διεύθυνση, διεύθυνση αλληλογραφίας).
Καταβάλουμε κάθε προσπάθεια να απαντήσουμε στο παράπονό σας το συντομότερο δυνατόν και σε κάθε περίπτωση εντός του χρόνου που προβλέπει το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο.
Εάν η απάντηση που λάβατε από την τράπεζα δεν σας ικανοποιήσει, μπορείτε να απευθυνθείτε στον Ελληνικό Χρηματοοικονομικό Μεσολαβητή.
Χρειάζεστε βοήθεια; Θέλετε να ρωτήσετε κάτι;
Παρακαλούμε καλέστε μας ή στείλτε email.